Developed in conjunction with Ext-Joom.com

Warszawa

Dnia 20 listopada klasy pierwsze pojechały na wycieczkę do Warszawy. O godzinie szóstej czterdzieści pięć  zebraliśmy się pod budynkiem szkoły podstawowej i ku wielkiej radości dowiedzieliśmy się, że na naszą wycieczkę wyruszymy piętrowym autobusem. Choć nasi opiekunowie ostrzegali nas, że na górze autobusu mocno buja i tak większość z nas wolała jechać na piętrze. Pierwszym punktem w programie naszej wycieczki było zwiedzanie Muzeum Techniki. Bardzo nam się tam podobało, ponieważ mieliśmy okazję dużo się dowiedzieć o wynalazkach techniki. Po wyjściu z Pałacu Kultury wyruszyliśmy do Kina 5D. Tam przeżyliśmy  wiele emocji dzięki efektom specjalnym. Następnym punktem wycieczki był pobyt w MC Donald. Po pysznej obiado-kolacji powróciliśmy do naszych domów.

Bardzo dziękujemy naszym opiekunom za miło spędzony czas.:)

Ta strona używa Cookies. Przeczytaj naszą politykę prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.